men @ łork

nasze święto narodowe uczciłem dokonując czynu niespołecznego polegającego na montażu sterowania instalacji p.poż. gaszeniem CO2. podczas realizacji tego czynu zużyłem m.in.: 300m kabla 1x2x0.8mm, 15mb rurek plastykowych RL18, 4 czujniki pożarowe DOR-1, 9 szt. lamp sygnalizacji gaszenia SO-1, 6 szt. sygnalizatorów SA-K7, ok. 10 wkrętów podtynkowych Technox, ok. 60 wkrętów i kołków rozporowych, 1 chiński ołówek i 0,25l kawy rozpuszczalnej Nescafe. ku chwale ojczyzny. amen.

w aktywnym uczczeniu independence day pomagał mi mój brat, a wnętrza udostępniła Papieska Akademia Teologiczna ;]

4 Responses to “men @ łork”


  1. 1 UzA Listopad 12, 2006 o 1:47 am

    ahahha nie mam pytan :D :D

  2. 2 Zbigniew Radwanski Listopad 12, 2006 o 8:54 pm

    o proszę, jedni łażą po górach inni pracują :) najs

  3. 3 BlazewiczBlazej Listopad 13, 2006 o 4:25 pm

    Dobrze, że nie nadużywasz mocy kawy.


Skomentuj

