falalalaaaaa

…czyli mizerii ciąg dalszy. nie dotykam aparatu – przynajmniej staram się nie dotykać, co mi niebardzo wychodzi – dotychczasowe stosowanie sie do zaleceń dr M.Bohdanowicza o codziennym 20minutowym fotografowaniu, pozostawiło jednak trwały uraz na psychice. słucham tych samych kawałków po kilkanaście razy, za oknem periodycznie pojawia sie jakoś małomotywujące mnie do działania białe gówno, a wczoraj rozjebałem do reszty tylnią przerzutkę w biku. co by trochę pozytywu przelać w ten wywód powiem, że żyję mocnym postanowieniem: od nowego roku marszczymy poślady, bierzemy się za siebie i robimy kolejną w swoim życiu rewolucję Panie Janie. hahhahahhhhh….. zatem wszystkim odwiedzającym życzę szczęśliwego Nowego Roku ;)

5 Responses to “falalalaaaaa”


  1. 1 amadeuo Grudzień 30, 2006 o 10:07 am

    no to do siego roku zią:)

    kurde weź… mi wpierdoliło cały dysk z całym cyfrowym obrobionym materiałem, plus to co było przygotowane do portfolio:[

    w sumie nie mam ochoty focić, malarstwo mnie pochłania doszczętnie:/ kur*wa. wczoraj musiałem odśnieżać podwórko. niech cuhj strzeli ten śnieg:[
    zróbmy akcje zimowa suszarka, niech wszyscy mordują snieg suszarkami, zróbmy armie, niech dostatnie wpier(dol:D

  2. 3 Tomak J Styczeń 2, 2007 o 4:12 pm

    No to nie dotykanie aparatu tez mi wychodzi juz od kilku miesiecy. Ogolnie to mam taki brak weny do pstrykania gdzie popadnie a brak czasu i wysilku do tych wiekszych produkcji i pomyslow. Eech no nic. Swietna ta fota o czekaniu kilka wpisow nizej. Hapi niu jer!

  3. 4 antek Styczeń 4, 2007 o 3:20 pm

    wena srena, pstrykać trzeba a nie biadolić „o wenie” wkońcu samo zaskoczy…

  4. 5 zbendny Styczeń 5, 2007 o 2:36 pm

    to nie tyle kwestia braku weny, co potrzeba narzucenia sobie jakiegoś rygoru, określenia celów i priorytetów, uporządkowania.. bleh ot takie noworoczne biadolenie ;)


Skomentuj

