***

za dnia…

i w nocy ;]

ostatnio mam faze na billboardy ;] szykuje sie pierwsza na poważnie dłuższa seria. btw, robił ktoś na superii100 w takim świetle? bo nie wiem jakich tonacji sie mam spodziewać..

3 Responses to “***”


  1. 1 Trick Styczeń 18, 2007 o 2:13 am

    moj brat kiedys chcial kazdy bilbord focic, a potem sie wkurzyl ze nikon nie ma full frame i mi tera gada o 5d

  2. 2 amadeuo Styczeń 18, 2007 o 10:06 pm

    nie boisz się w nocy tak focić:D rotfl….

  3. 3 zbendny Styczeń 21, 2007 o 12:38 pm

    focic kazdy to chyba troche przesada :D ale uparłem sie na te nieoklejone, a po nowym roku w krk jest ich calkiem sporo…
    5d… hmm.. jeszcze trzeba mieć co sensownego do niego podpiąć ;) i w sumie nie widze poważniejszych argumentow zeby przy foceniu billboardów pchac sie w taki sprzęt – analogowa pucha + jakaś szeroka L’ka, jeszcze na filmy zostanie, obróbke i piwo. a tak w ogóle z tego co sie rozeznałem w temacie, to najlepiej zaprzyjaźnić sie z 4×5″ ;)

    amadeuo: zawsze lubiłem sporty ekstremalne ;D


Skomentuj

