red light means go

…też tak chce :(

5 Responses to “red light means go”


  1. 2 zbendny Luty 6, 2007 o 11:50 pm

    ;) ty lepiej tam uważaj na przejsciach ;D

  2. 3 sargo Luty 8, 2007 o 7:57 am

    http://www.digave.com/videos/ – więcej tego typu alleycat-ów.
    (oryginalny podkład muzyczny „Welcome to the Jungle” znacznie lepiej pasuje według mnie)

    Dodam jeszcze, że gdy pierwszy raz zobaczyłem ten filmik stwierdziłem: „ci idioci mają nieźle nasrane we łbie”. Gdy oglądałem go 3 czy 4 raz stwierdziłem – ja też tak chcę :D

  3. 4 zbendny Luty 8, 2007 o 10:07 pm

    stronka mi juz znana, pierwsze co zrobiłem to zacząłem szukać czy jest więcej filmików tego gościa ;)


Skomentuj

