***

ot taki weekendowy jednodniowy wypadzik w dolinę chochołowską :)

najpierw 8km deptania po asfaltowo szutrowej drodze

później naście km po ścieżkach z grzesia na wołowiec i dalej

zastanawiam sie jakby to opakowanie wyglądało na wysokości 5km ;D

generalnie wyszło prawie 30km łażenia, ostatnie km w całkowitej ciemności i z jedną myślą w głowie „ile jeszcze do tego jeb….. parkingu” ;]

9 Responses to “***”


  1. 1 thetrick Lipiec 19, 2007 o 1:36 am

    ech zajebiscie

    chetnie bym sie wybral

  2. 2 lisc Lipiec 19, 2007 o 9:09 pm

    górki ładne, szkoda że w te jeszcze się nie przeszedłem :)) No opakowanie zrobiło wrażenie :DD

  3. 3 BlazewiczBlazej Lipiec 21, 2007 o 7:43 pm

    Ciekawe kiedy ja się wybiorę.

  4. 4 betko Lipiec 22, 2007 o 9:29 pm

    pięknie! też bym tak chciał.

    kiedys spałem w jednym z tych domków na samym dole bo niestać mnie było na schronisko :)
    pozdrowionka z kielc!

  5. 5 panBZIK Lipiec 27, 2007 o 3:16 am

    nie no, mam problem, zeby dojsc na drugi koniec osiedla do nocnego, a ty 30km… no niezle niezle

  6. 6 zbendny Lipiec 27, 2007 o 11:38 pm

    ale w sumie mamy podobne motywacje – ty do nocnego, a ja na jakąś góre – ale cel ten sam: napić sie ;D

  7. 7 panBZIK Lipiec 28, 2007 o 11:30 pm

    co racja to racja ;D

  8. 8 amadeusz Sierpień 1, 2007 o 12:09 pm

    ja robie pielgrzymki od ławy do ławy roznosząc piwo i kasując banknoty… i nie pije przy tym… a nachodze sie tak samo jak ty po górach:P

  9. 9 Pawel Wach Sierpień 14, 2007 o 11:44 pm

    weź mnie nastepnym razem janek!


Skomentuj

