pare słów na koniec roku

_mg_2404-3Olkusz, Małopolskie, listopad 2008

Wbrew temu, jak to wygląda, nie olałem zupełnie swojego blogaska. No dobra, olałem… przyznaje sie ;] ale jako, że koniec roku to często taki czas mocnych postanowień na kolejne przyszłe 365 dni, to chyba dobry moment by wrócić, choćby tu. I oby nie na jeden post.

Trochę rzeczy sie zmieniło przez ten mijający rok, posiwiałem jeszcze bardziej ;] ze trzy razy zdążyłem powywracać i poukładać na nowo swój pogląd na fotografowanie. Padło kilka fundamentalnych pytań w stylu: jak? czym? po co i w jakim celu? dla kogo? itp itd… Na część tych pytań znalazłem odpowiedzi, część mnie nadal gryzie. Pojawiły sie pomysły na, a w zasadzie możliwości zrobienia kilku rzeczy, pod którymi można by sie w końcu bez cienia żenady podpisać swoim imieniem i nazwiskiem, i powoli doczekują sie one mozolnej realizacji, a czy coś z tego wszystkiego wyjdzie… mimo całej sterty wątpliwości, mam nadzieje że tak.

Przepraszam wszystkich tych, których w jakiś tam sposób olałem czy urwałem kontakt, znikając prawie zupełnie stąd i w ogóle z neta – patrząc w statsy widzę, że ludziska nadal tu zaglądacie. Od nowego roku postaram sie o trochę więcej i trochę bardziej urozmaiconych notek niż w roku obecnym ;)

I tak na zakończenie: pamiętajcie, w życiu pewne są tylko dwie rzeczy: jedna to ponoć śmierć … a druga to „Kevin sam w domu” w święta na polsacie.

Szczęśliwego Nowego.

ps: sorry za jakościową mizerie foty, ale nie dorobiłem sie jeszcze skanera wiec wybaczcie ;]

2 Responses to “pare słów na koniec roku”


  1. 1 Kamil Sienicki Grudzień 30, 2008 o 2:49 am

    no mam nadzieję, że teraz będzie częściej ;)

  2. 2 betko Styczeń 8, 2009 o 6:43 pm

    kevin sam w domu hue hue hue dobre.
    ja też sobie ostatnio zadałem takie pytania jak? czym? po co i w jakim celu? dla kogo? itp itd…. szczerze, gdyby mnie pani nauczycielka w szkole wywołała do odpowiedzi na te pytania to bym dostał pałę z dwoma wykrzyknikami :)
    pozdrawiam i zaglądam


Skomentuj

