szyscy robio tera domki noco

…cóż poradzić, taka moda.

miałem napisać kilka wynurzeń odnośnie tego tematu, ale mi się odechciało, bo jakiś niedobry człowiek sprzątnął mi właśnie z przed nosa maszynkę 4×5″ na aukcji, co skutecznie zepsuło mi wieczór. Więc narazie będą same foteczki. Miłego.

7 Responses to “szyscy robio tera domki noco”


  1. 3 Lokalny Artysta Grudzień 23, 2009 o 12:21 pm

    Nie wiem co tak długo. Już myślałem, że nie mogłeś przeżyć tej migawki.

  2. 5 karol Luty 23, 2010 o 10:07 am

    no robią te nocniki Hidowe, ale ja to raczej powłóczyć się po nocy lubię

  3. 6 betko Marzec 22, 2010 o 10:59 pm

    ło matko! z prochu powstałeś?
    :)


Skomentuj

